ΤΜΗΜΑ ΖΕΠ

Τετάρτη 27 Μαΐου 2020


Α’ Δημοτικού


Διαβάζω και βάζω τόνους όπου πρέπει.

ψυγειο, μαχαιρι, κουνουπι, κεραια,
εικοσι, τοιχος, εκεινος, λεωφορειο, θειος,
αλεπου, λαγοι, πλατεια, σημαια

Τώρα βάζω κάθε λεξούλα στην σωστή στήλη.

Πατάω εδώ.

Βρίσκω τη συλλαβή που λείπει και πατάω πάνω της. 
Κλικ εδώ.

Β’ και Γ’ Δημοτικού

Πηγαίνουμεεδώ.

Δ’, Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού

Πηγαίνουμε εδώ.






Δευτέρα 25 Μαΐου 2020




Α’ Δημοτικού

Διαβάζω και θυμάμαι τις λέξεις με -τσ και -στ : πατάω εδώ.

Τώρα βάζω την κάθε λεξούλα στη σωστή στήλη. Σκέφτομαι έχει
-τσ ή -στ; Πηγαίνω εδώ.

Παίζω λίγο ακόμα εδώ με τα έντομα και τα λουλούδια.


Β’ και Γ΄ Δημοτικού


Σήμερα θα θυμηθούμε πώς κλίνουμε τα ουσιαστικά… Πατάμε εδώ.





Έτοιμοι για εξάσκηση; Πηγαίνουμε εδώ.
Λίγο ακόμα..Πατάμε εδώ.
Και τώρα θα παίξουμε. Σκέφτομαι και διαλέγω το σωστό.Κάνουμε κλικ εδώ.

Δ’, Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού

Ορθογραφία Ρημάτων

Πατάμε εδώ για να θυμηθούμε πώς γράφουμε σωστά τα ρήματα.

Τώρα είμαστε έτοιμοι να απαντήσουμε…
Πηγαίνουμε εδώ( διαβάζω με τη σειρά τα ρήματα και τα βάζω στη σωστή στήλη).
Και μετάεδώ ( Βρίσκω τα λάθη και γράφω δίπλα το σωστό ή τα σωστά) .

Τώρα παιχνίδι με τα ρήματα..
Κάνω κλικ εδώ
Και εδώ

Μπράβο σε όλους!!!





Τετάρτη 20 Μαΐου 2020



Καλημέρα παιδιά!!



Α’ Δημοτικού
Πατάμε (εδώ)


Β’ και Γ’ Δημοτικού
Πατάμε (εδώ)


Δ’, Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού
Πατάμε (εδώ)





Δευτέρα 18 Μαΐου 2020


Α΄ Δημοτικού

Ακούμε την ιστορία της πεινασμένης κάμπιας. Πατάμε (εδώ)
1.       Γράφουμε τις μέρες της εβδομάδας με διαφορετικό χρώμα την καθεμιά.
2.       Γράφουμε ξανά τις μέρες της εβδομάδας με κεφαλαία.
3.       Εσένα ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό;
________________________________________________

4.       Μπορείς να το ζωγραφίσεις;
 







5.  Πάτησε αν θέλεις (εδώ) για να παίξεις. Διάβασε τη λεξούλα και πάτα επάνω στην εικόνα που ταιριάζει.



Β΄ και Γ’ Δημοτικού

 Πατάμε (εδώ) για να θυμηθούμε πώς φτιάχνουμε ωραίες και σωστές προτασούλες.

1.         Βάζω στη σωστή σειρά τις λέξεις και διαβάζω τις προτάσεις.

·         Η / στη/ πήγε/ Μαρία/ θάλασσα

·         γατάκι/ Το/ στο/ σκαρφάλωσε/ δέντρο

·         κάθε/ τρώει/ Ο/ απόγευμα/ Γιώργος/ παγωτό

                  ·         ουράνιο/ Το/ τόξο/ μετά/ βροχή/ βγαίνει/ τη









2.       Απαντώ στις ερωτήσεις για να μεγαλώσω τις προτάσεις. Πατάω (εδώ)

3.       Φτιάχνω τώρα τις δικές μου προτάσεις με τα ρήματα παίζω, ζωγραφίζω και σκαρφαλώνω.








Δ’, Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού


Παραλλαγμένα παραμύθια

Ο λαγός και η χελώνα

 Μια φορά κι έναν καιρό, ζούσε ένας λαγός στο ξύλινο σπιτάκι του. Το όνομά του ήταν κεραυνός και το όνειρό του να πάει στους Ολυμπιακούς αγώνες του δάσους. Το ίδιο απόγευμα, ένα απρόοπτο προσκλητήριο, έφτασε στην πόρτα του. Το προσκλητήριο εκείνο έγραφε:


Αγαπητέ κεραυνέ,

Θα ήτανε τιμή μας, να συμμετάσχετε στους Ολυμπιακούς αγώνες του δάσους που θα γίνουν αύριο, Κυριακή 23/10/99.
Αντίπαλός σας θα είναι η Φρουφρού, η χελώνα.
Ο δήμαρχος του δάσους
Παγώνης Παππούλης

Ο λαγός έκλεισε τα μάτια και χοροπηδούσε σαν ελατήριο. Είχε χαρεί πάρα πολύ!!! Το αντιμετώπισε ως το πιο καλό του δώρο!

Ξημέρωνε Κυριακή και ο λαγός ήταν «πτώμα» από τη εξαντλητική προπόνηση του Σαββάτου. Εννέα ώρες έτρεχε, λες και θα ανέβαινε στον «Όλυμπο». Αντιθέτως, η Φρουφρού, η χελώνα, δεν το είχε πάρει στα σοβαρά. Είχε να περάσει τέτοια στη ζωή της!
Η ώρα ήταν εννέα παρά τέταρτο και σε ένα λεπτό ο διαγωνισμός θα άρχιζε. Το ένα λεπτό πέρασε σαν «το φύσημα του αέρα». Η αγωνία για το λαγό όλο και κορυφωνόταν. Ο κύριος Παγώνης άρχισε να μετράει αντίστροφα: 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1, πάμε.
 Ο λαγός, σ` αυτήν την περίπτωση, ήταν πραγματικά κεραυνός. Άφησε τη χελώνα πολλά εκατοντάδες μέτρα πίσω του. Όμως δεν άντεξε ούτε δεκαπέντε λεπτά. Του βγήκε όλη η κούραση της χθεσινής προπόνησης. Ξαφνικά κοντοστάθηκε, γιατί είδε ένα σκιερό δέντρο στο δρόμο του. Σκέφτηκε ότι η χελώνα δε θα μπορούσε να τον περάσει, γιατί ήταν πολύ πίσω. Ο υποτιθέμενος κεραυνός άραξε κάτω από το δέντρο και … κοιμήθηκε. Η χελώνα, σαν έφτασε στο δέντρο που κοιμόταν ο λαγός, προσπάθησε να κάνει όσο πιο γρήγορα και σιωπηλά μπορούσε, για να μην τον ξυπνήσει και να πάρει την πρωτιά!
Τελικά, αργή, αργή η χελώνα, αλλά έξυπνη και όχι τεμπέλα. Όχι σαν μερικούς, μερικούς, ονόματα δε λέμε… Νομίζω, πως φαντάζεστε τι έγινε! Ε, βέβαια, η χελώνα κέρδισε το λαγό και πήρε το χρυσό μετάλλιο! Όλοι είχαν μείνει άφωνοι. Δεν μπορούσαν να πιστέψουν αυτό που έγινε. Ελπίζω, η ίδια, ακόμα και τώρα να το απολαμβάνει. Αντιθέτως, μερικοί άλλοι θα θέλουν να ξεχάσουν αυτή τη μέρα!



Μαίρη – Βαλάντια - Νίκος – Εύα
Πηγή; https://dafouaristea1.wixsite.com/aristea/texts-st


1.     Μπορείς να δώσεις έναν άλλο τίτλο στο μύθο;


2.    Φαντάσου και γράψε ένα αλλιώτικο τέλος στο μύθο.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.    Τώρα δημιούργησε το δικό σου κόμικ για το τέλος που έδωσες. Ζωγράφισε δύο εικόνες και γράψε τους δικούς σου διαλόγους της ιστορίας.




Αν θέλεις πάτησε (εδώ) για να θυμηθείς την ορθογραφία των ρημάτων.

                                  



Τετάρτη 13 Μαΐου 2020










Πάτα (εδώ)  για να παίξεις με τα ουσιαστικά και τα επίθετα.





1.     Πατάμε  (εδώ)  για να παίξουμε.





5     Πατάω (εδώ)  για να βρω στο χάρτη τα ποτάμια της Ελλάδας.


6.    Για να παίξω κρεμάλα με τις ονομασίες των ποταμών πατάω εδώ .



Δευτέρα 11 Μαΐου 2020


Α Τάξη



Β και Γ Τάξη

5.      Πατάω (εδώ)  για να παίξω λίγο ακόμα με τα ουσιαστικά. 



Δ’ , Ε’ και ΣΤ’ Τάξη


Πατάω  (εδώ ) για να διαβάσω το παραμύθι .

1.   Ποια πιστεύετε ότι  ήταν τα συναισθήματα του άνδρα για τους φίλους του ώστε να αρνηθεί να πιει μόνο αυτός νερό; Εσείς τι θα κάνατε στη θέση του;

2. Γράφω μια άλλη λέξη με την ίδια σημασία (συνώνυμα).
Εγκαταλείπω__________    συνειδητοποιώ____________
Λυπάμαι______________   εξαντλημένοι______________
Προξενώ_____________     φυλάω_______________

3. Θυμάμαι τους χρόνους που αναφέρονται στο παρελθόν…


ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΙΚΟΙ ΧΡΟΝΟΙ (πριν)

Παρατατικός: φανερώνει κάτι που γινόταν στο παρελθόν συνέχεια
Τα παιδιά έπαιζαν όλο το απόγευμα.

Αόριστος: φανερώνει κάτι που έγινε στο παρελθόν και δεν είχε διάρκεια (για μια στιγμή)
 Χθες τα παιδιά έπαιξαν ποδόσφαιρο.

Υπερσυντέλικος: φανερώνει ότι κάτι είχε γίνει στο παρελθόν πριν από κάτι άλλο
Τα παιδιά είχαν τελειώσει πριν χτυπήσει το κουδούνι.

Ø  Γράψε τα ρήματα  του παραμυθιού που βρίσκονται σ’ αυτούς τους χρόνους.

Ø  (εδώ)   μπορείς να παίξεις  με τους χρόνους αυτούς!


 
  4. Γράψε για τους δικούς σου φίλους. 














5. Πάτησε (εδώ) για να ακούσεις αν θες αυτό το τραγούδι. Εσύ γνωρίζεις κάποιο άλλο τραγούδι ή ποίημα που να έχει σχέση με τη φιλία;



Τετάρτη 6 Μαΐου 2020




1      Πάτησε εδώ  για να παίξεις..



Δ’, Ε’ και  ΣΤ’ Δημοτικού
Διάλεξα να ακούσουμε ένα τραγούδι. Πάτησε εδώ για να το ακούσεις.






Δευτέρα 4 Μαΐου 2020








ΛΙΓΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ…!

Πατάμε εδώ για να παίξουμε ένα παιχνίδι με χρόνους!


Πέμπτη 30 Απριλίου 2020


Γεια σας παιδιά! Η δασκάλα σας, ΚΟΥΚΟΥΒΙΤΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ, σας στέλνει τις παρακάτω εργασίες:

Α' Τάξη




Β’ & Γ’ Τάξη

Ακούμε αν θέλουμε το τραγούδι (κάνε κλικ εδώ )

ΤΟ ΧΡΥΣΑΛΙΦΟΥΡΦΟΥΡΟ στίχοι: Μαριανίνα Κριεζή, μουσική: Νίκος Κυπουργός