Τετάρτη 27 Μαΐου 2020
Δευτέρα 25 Μαΐου 2020
Τετάρτη 20 Μαΐου 2020
Δευτέρα 18 Μαΐου 2020
Τετάρτη 13 Μαΐου 2020
Δευτέρα 11 Μαΐου 2020
Τετάρτη 6 Μαΐου 2020
Δευτέρα 4 Μαΐου 2020
Τετάρτη 29 Απριλίου 2020
Δευτέρα 27 Απριλίου 2020
Καλημέρα
αγαπημένα μου παιδιά! Σε λίγες μέρες θα τα πούμε από κοντά! Θα είστε πολύ
χαρούμενοι πιστεύω, όπως κι εγώ. Λίγες εργασίες λοιπόν, οι τελευταίες μας. Καλή
αντάμωση!!
1. Διάβασε το κείμενο από το ανθολόγιό μας και
μετά απάντησε στις ερωτήσεις. Πάτησε εδώ:
*Γιατί, κατά τη γνώμη σου, ήταν κακόκεφο το
αγοράκι; Γράψε όσους λόγους μπορείς να φανταστείς:
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
*Πώς κατάφερε η μαμά του να
του φτιάξει τη διάθεση;
..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................
* Έχεις νιώσει ποτέ ότι δε σε αγαπούν; Για
ποιον λόγο;
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
2. Σε κάθε πρόταση υπάρχουν δυο λάθη. Ανακάλυψέ
τα και ξαναγράψε σωστά την πρόταση:
Η κατακόκκινες παπαρούνες άνθισαν στο χωράφυ.
..............................................................................................................
..............................................................................................................
Οι
φίλη μου με περιμένη κάθε απόγευμα για παιχνίδι.
..............................................................................................................
..............................................................................................................
Περιμένο
με αγωνία να έρθει η δευτέρα.
..............................................................................................................
..............................................................................................................
Σε
λίγες μέρες φεύγει η άνοιξι και έρχεται το καλοκαιράκει.
..............................................................................................................
Η
θάλασα είνε λαμπερή κάτω από τις φωτεινές ακτίνες του ήλιου
..............................................................................................................
..............................................................................................................
Στον δρόμω βλέπο
κάθε πρωί τον κύριο Γιάννη.
..............................................................................................................
..............................................................................................................
3. Και για τα Μαθηματικά ένα διασκεδαστικό
παιχνίδι! Μάζεψε στο καλάθι σου τους αριθμούς που πέφτουν από ψηλά μέχρι να
φτάσεις στον αριθμό πάνω δεξιά. Μπορείς να το κάνεις με πρόσθεση ή αφαίρεση. Τα
φρουτάκια που πέφτουν, σου δίνουν περισσότερο χρόνο, αν τα βάλεις στο καλάθι
σου:
Κάνε κλικ εδώ
Δες εδώ ένα βίντεο σχετικά με την επιστροφή μας
στο σχολείο: Κάνε κλικ
Κάνε κλικ εδώ
Τετάρτη 20 Μαΐου 2020
Αφού θυμήθηκες τα διαλυτικά, πάμε
να εξασκηθούμε!!
1.Βάλε τόνο
στις υπογραμμισμένες λέξεις και διαλυτικά μόνο σε όσες χρειάζονται:
Οι μαργαρίτες ανθίζουν στις αρχές Μαιου.
Υπάρχει ένα παιχνίδι που λέγεται «κοροιδο».
Η Άννα χαιδευει
το σκυλάκι της.
Όταν κάποιος είναι έξυπνος, λέμε ότι είναι σαινι».
Στο παραμύθι που διάβασα πρωταγωνιστούσε μια νεραιδα. Tην
Τετάρτη θα πάω στη λαικη να αγοράσω φράουλες.
Στην τάξη μας πάνω από τον πίνακα κρέμεται ένα ρολοι.
Ο μπαμπάς ταιζει το
μωρό φρουτόκρεμα.
Ο παππούς στο χωριό έχει ένα γαιδουρακι.
Ο γαιδαρος
του παππού είναι πολύ υπομονετικός
Μέσα στην πατατοσαλάτα κόβω ολοδρόσερο μαιντανο.
Πονούσε ο λαιμός μου και ήπια ένα ζεστό τσαι.
– Τι φαι
έχουμε σήμερα;
- Παιδακια
με σαλάτα και για γλυκό κανταιφιμε
καρύδια.
Η
μαιμου είναι χαριτωμένο
ζώο.
Ο αιτοςείναι
αρπακτικό πουλί.
Ο παππούς παίζει με το κομπολοι του.
Καλή εβδομάδα στα χαμογελαστά παιδιά της
Β΄τάξης!
1.
Ξεκινάμε με ανάγνωση ενός κειμένου από το ανθολόγιό μας. Διάβασέ το εδώ
Αφού το διαβάσεις μερικές φορές
ώστε να καταλάβεις το νόημά του, απάντησε στις ερωτήσεις με ολοκληρωμένες
προτάσεις:
* Γιατί η Γαρουφαλιά πήρε
το κοτοπουλάκι; ............................................................................................................................................................................................................................
*Γιατί θύμωσε η Ασπρούλα η κότα; ............................................................................................................................................................................................................................
*Πώς βοήθησε ο παππούς τη Γαρουφαλιά;
..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
*Τι
συμβουλή θα έδινες στη Γαρουφαλιά;
............................................................................................................................................................................................................................
*Φαντάσου
ότι ήσουν κι εσύ στην αυλή της Γαρουφαλιάς. Τι άκουσες και τι είδες;
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
2.Ώρα
για Μαθηματικά.
*Γράψε τους αριθμούς από τονμεγαλύτερο στον μικρότερο:
46 , 64
, 99 , 7, 35 , 53 , 17 , 10 , 71
.....>.....>.....>.....>.....>.....>.....>.....>.....
55 , 5
, 65 , 48 , 84 , 14 , 86 , 4 , 25
.....<.....<.....<.....<.....<.....<.....<.....<.....
25 +.....=32 78
+.....=84
62 +.....=71 13
+.....=22
89
+.....=95
33 +.....=41
65 -.....=59 98
-.....=90
43 -.....=37 52
-.....=46
16 -.....=8 70 -.....=65
*Υπογράμμισε τους σωστούς πολλαπλασιασμούς:
2 Χ 2=4 8 Χ 3=23 3 Χ 4=12
8 Χ 0=8 7 Χ 2=12 10 Χ 10=100
6 Χ 5=35 6 Χ 4=24 5 Χ 4=20
7 Χ 4 =28 5 Χ 5=20 6 Χ 3=18
8 Χ 5=40 3 Χ 3=6 9 Χ 2=18
Και έφτασε η ώρα για παιχνίδι!!! Χτύπα τα ζωάκια
που πάνω τους γράφουν το σωστό αποτέλεσμα:
Και τώρα ώρα για παιχνίδι!!!! Χτύπα τα ζωάκια
που πάνω τους έχουν το σωστό αποτέλεσμα: Καλή διασκέδαση!!
Κάνε κλικ
Καλημέρα αγαπημένα μου! Ελπίζω να είστε
καλά και να έχετε όρεξη για δράση! Πάμε λοιπόν….
Θυμάσαι τα αριθμητικά;
Τις λέξεις που μας δείχνουν αριθμούς; Σου θυμίζω ότι μέχρι το 20 τα γράφουμε με μια λέξηκι από εκεί και πάνω με
ξεχωριστές λέξεις. π.χ. δεκαπέντε, είκοσι πέντε. Επίσης εννιά, εννέα με δυο νν, αλλά ενενήντα
με ένα ν. Τέλος η κατάληξη –ήντα(πενήντα)
γράφεται με ήτα. Σε κούρασα; Ας παίξεις
λοιπόν το παιχνιδάκι με τα αριθμητικά να ξεκουραστείς: Κάντε κλικ εδώ
1.Αφού ξεκουράστηκες λοιπόν, συμπλήρωσε
τον αριθμό της παρένθεσης με το κατάλληλο αριθμητικό:
Το σχολείο μας έχει ………………(12) αίθουσες.
Ο Μάης έχει …………………………………. (31)
ημέρες.
Η γιαγιά μου είναι ……………….(60) χρονών.
Η
τάξη μου έχει…………………………(15) μαθητές και……………..(9) θρανία.
Στην τσάντα μου έχω……………..(8) βιβλία,…………. (3) τετράδια και……………………….(14)
μαρκαδόρους.
(1)……….. εβδομάδα
(2)………..μήνες
(9)…………….βιβλία
(3)………..γάτες
(64)……………………………..λουλούδια
(50)………………….αυγά
(1)………κιλό
(18)………………….μπάλες
(34)………………………παιδιά
(99)…………………………………λεωφορεία
(70)…………………….χαμόγελα
Ώρα για λίγα μαθηματικά!!!!
Γράψε τον αριθμό που είναι πριν και
μετά:
__50__
__40__
__70__
__90__
__20__
__30__
__60__
__80__
__49__ __57__
__98__
__31__
__25__
__81__
__74__
6 Χ 3= 18 - 24 -
12 8 Χ 4=36 -24-32
9 Χ 5= 55- 45 -
14 10 Χ 10= 20 -
2 - 100
7 Χ 2= 12 - 14 - 18 3
Χ 4= 21 - 7- 12
4 Χ 4= 20 - 16 -
12 5 Χ 5= 25 -
10 - 30
7 Χ 4= 21 - 28 -
11 8 Χ 2= 16 - 24 - 26
7 Χ 5= 35 - 36 -
30 7 Χ 3= 18 - 21 - 28
2 Χ 10= 30 - 20 -
12 6 Χ 0= 6 - 60 - 0
9 Χ 3=
27 -
30 - 26 2 Χ
5= 7 - 10 -
5
9 Χ 4=
13 -
40 - 36 6 Χ
4= 24 - 18 - 21
8 Χ 5= 40
- 45 -
55 8 Χ 3= 21 - 32
- 24
Έτοιμοι για παιχνίδι; Βρες σε ποιο
τετραγωνάκι πρέπει να μπει ο αριθμός
στον κύκλο κάτω δεξιά. Αν βρεις και τους
δέκα αριθμούς νίκησες! Μπορείς να παίξεις το παιχνίδι όσες φορές θέλειςπατώντας
το βελάκι κάτω δεξιά. Καλή διασκέδαση!! Κάνε κλικ εδώ
Τετάρτη 6 Μαΐου 2020
Δευτέρα 4 Μαΐου 2020
Ώρα για παιχνίδι: Πάτησε στον παρακάτω
σύνδεσμο και φτιάξε παζλ!!!!
Δευτέρα 27 Απριλίου 2020
Γεια σας παιδιά! Χρόνια πολλά!
Η δασκάλα σας ΚΑΤΣΙΦΑΡΑΚΗ ΚΛΑΙΡΗ, σας στέλνει τις ευχές της και τις παρακάτω ασκήσεις: